Rețeaua Facebook are în prezent peste zece milioane de conturi românești, adică mai mult de jumătate din populația țării. Cum se promovează partidele din oraș în acest mediu virtual?
USR este în top: are o pagină cu 1933 de fani și postări constante, dar am mai găsit încă una cu 1501 like-uri care pare să fie abandonată în 2017. PLUS nu are o pagină proprie de FB.
PSD Dej deține o pagină cu 506 aprecieri, ultima postare fiind din luna februarie, înainte de schimbarea conducerii la nivel de județ. Femeile social-democrate din municipiu au însă o pagină separată cu 304 like-uri unde se postează cu perseverență și există chiar ceva interacțiune.
PNL stă bine în teorie și rău în practică: are o pagină cu 1667 de fani, dar ultimele postări sunt mai vechi de 5 ani. Ca și la pesediste, femeile liberale sunt mai active decât restul organizației, pagina lor având 1384 de like-uri și multă postări actuale.
ALDE are la Dej o pagină de FB cu doar 92 de apreceri, înființată în urmă cu 3 săptămâni, însă s-a postat cu consecvență de atunci. Aripa de tineret a partidului are altă pagină, cu 83 de fani, pe care nu s-a mai pus însă nimic din 2016.
PMP se prezintă cu o pagină care are 291 de like-uri, multe postări anti-gay și cam atât.
Pro România vine cu o pagină care are 6 aprecieri și câteva postări sporadice.
UDMR are o pagină cu texte doar în maghiară, iar ultimele mesaje publicate sunt din 2016.