Dej

Incendiu pe o stradă din Dej


Pompierii din Dej au fost solicitați să intervină în stingerea unui incendiu care a izbucnit la o locuință situată pe strada Şomcutului din municipiu.

Potrivit anchetatorilor, incendiul a izbucnit din cauza locatarului care a încercat să aprindă focul folosind benzină. Cel mai probabil soba nu era curățată, așa că flăcările au cuprins încăperea.

La fața locului s-au deplasat pompierii care au reușit să stingă imediat flăcările. Din fericire, nimeni nu a fost rănit, iar pagubele materiale înregistrate sunt minore.

Leave a Reply

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close