Conducerea Primăriei Dej anunță că începe distribuirea şi preluarea cererilor şi declaraţiilor necesare pentru acordarea ajutoarelor de încălzire. Ajutoarele se acordă numai pentru un singur sistem de încălzire în perioada 1 noiembrie 2016 – 31 martie 2017.
Astfel, persoanele interesate se pot deplasa la la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială, pentru a-și întocmi dosarele.
Actele necesare sunt:
- copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;
- adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;
- acte privind veniturile pentru toţi membrii(cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;
- copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;
- viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;
- viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;
- copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/ comodat înregistrat la Finanţe);
Potrivit legislației în vigoare, pot beneficia de aceste ajutoare doar persoanele singure sau familiile ale căror venituri cumulate nu depășeșc suma de 615 lei/persoană.