Încep înscrierile pentru acordarea ajutoarelor de încălzire la Dej

Conducerea Primăriei Dej anunță că începe distribuirea şi preluarea cererilor şi declaraţiilor necesare pentru acordarea ajutoarelor de încălzire. Ajutoarele se acordă numai pentru un singur sistem de încălzire în  perioada 1 noiembrie 2016 – 31 martie 2017.

Astfel, persoanele interesate se pot deplasa la la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială, pentru a-și întocmi dosarele.

Actele necesare sunt:

  • copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;
  • adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;
  • acte privind veniturile pentru toţi membrii(cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;
  • copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;
  • viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;
  • viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;
  • copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/ comodat înregistrat la Finanţe);

Potrivit legislației în vigoare, pot beneficia de aceste ajutoare doar persoanele singure sau familiile ale căror venituri cumulate nu depășeșc suma de 615 lei/persoană.

Distribuie articolul

Lasă un comentariu