Autoritățile dejene anunță organizarea şedinţei Consiliului Local al Municipiului Dej, care va avea loc în data de 28 februarie, începând cu ora 15:00, în sala de ședințe a Primăriei.
Pe ordinea de zi se găsesc următoarele proiecte:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea structurii organizatorice pentru Spitalul Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului înscris în C. F. Nr. 53365 (Sediul Agenției Județene a Oficiului Forțelor de Muncă Dej).
- Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitație publică a terenului situat în Municipiul Dej, Strada Andrei Mureșanu, Nr. 39, în suprafață de 396 m.p. înscris în C.F. Nr. 59717 Dej, în vederea construirii unei locuințe.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii lotului pentru construire locuință situat în Municipiul Dej, Strada George Mânzat, Nr. 6, în baza Legii Nr. 15/2003, republicată.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea revocării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 13 din data de 31 ianuarie 2017.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate privată a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej și a Listei de investiții pe anul 2017.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 22 februarie 2017, ora 15,00 de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.