Consiliul Local al Municipiului Dej se va întruni în cadrul unei noi ședințe care va avea loc în data de 13 iulie a.c., începând cu ora 15:00, în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej.
Pe ordinea de zi se află următoarele proiecte:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de concesiune Nr. 35/16514 din 18 iulie 2005 si a Contractului de concesiune Nr. 17/29572 din 7 decembrie 2007.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 8/19357 din 8 august 2007 pentru terenul cu destinația “Extindere la parterul blocului”.
- Proiect de hotărâre privind achiziționarea terenului în suprafață de 5.000 m.p., situat în Municipiul Dej, în vederea extinderii Cimitirului Dealul Florilor.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local și al bugetelor activităților finanțate din venituri proprii.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Acordului de principiu în vedere obținerii titlului de Parc industrial de către S.C. M.G .TEC GRUP S.A.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea unor deplasări în străinătate.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea desemnării reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Dej pentru a participa în calitate de observatori la concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct.
- Proiect de hotărâre privind adoptarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Dej.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 7 iulie 2017, după ora 16,00.