Dej

Bărbat din Dej, intoxicat cu fum


Un dejean în vârstă de 67 de ani a murit intoxicat cu fum, după ce în locuinţa sa a izbucnit un incendiu. Incidentul s-a petrecut aseară, 28 ianuarie.

Incendiul a izbucnit în bucătăria casei, probabil de la un scurtcircuit electric cauzat de o suprasarcină, iar bărbatul a fost găsit mort, a precizat Andrei Biriș, purtătorul de cuvânt al ISU Cluj pentru AGERPRES.

Flăcările au distrus o parte a mobilierului şi interiorului casei.

Leave a Reply

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close