Primăria Dej anunță organizarea unei licitații publice pentru concesionare terenuri

Primăria Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică pentru concesionare de terenuri.

Denumirea şi sediul concedentului – Primăria municipiului Dej, judeţul Cluj, Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află terenul ce urmează a fi concesionat

  • Concesionare teren – în suprafaţă totală de 396 mp, pe o durată de 49 ani, situat în Dej, str. Andrei Muresanu, nr. 39, pe care este exista o constructie nefinalizata, structura fundatii si pardoseala peste parter.

Locul unde poate fi studiată documentaţia de atribuire – sediul Primăriei Dej, camera nr. 38.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire – de la camera nr. 38 (persoană de contact – ing. Oana Balint), începând cu data de 27.03.2017.

Actele doveditoare privind calităţile şi capacităţile cerute ofertanţilor

Pentru persoane juridice:

  • Copie xerox după Certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului, Certificat de înregistrare fiscală
  • Ultimul bilanţ contabil vizat de Administraţia Finanţelor Publice Dej, raportarea semestrială şi ultima balanţă de verificare
  • Certificate fiscale prin care să se ateste că nu are datorii bugetare faţă de A.F.P. Dej Certificatele fiscale vor fi eliberate şi de instituţiile abilitate din localitatea de reşedinţă a ofertantului şi vor fi depuse în formă originală
  • declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment
  • Chitanţele care atestă plata Caietului de sarcini şi a garanţiei de participare la licitaţie.

    Pentru persoane fizice:

  • Copie xerox după actul de identitate
  • Adeverinţă de salarizare
  • Chitanţele care atestă plata Caietului de sarcini şi a garanţiei de participare la licitaţie.
  • Certificat fiscal prin care să ateste faptul că nu are datorii bugetare faţă de Primăria Mun. Dej (original).

Data şi locul de primire al ofertelor – Ofertele se primesc până la data de 10.04.2017, ora 1000 la sediul Primăriei municipiului Dej, camera nr. 38.

Durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor – 20 zile

Data, ora şi locul licitaţiei – Licitaţia publică va avea loc în data de 10.04.2017, ora 11 sediul Primăriei Dej, camera 38.

Distribuie articolul

Lasă un comentariu